sâmbătă, 13 iunie 2009

Vodafone – *555 Relatii Clienti contra cost.

Pe 1 Iunie, de Ziua Copiilor am dat in mintea copiilor si am incercat sa rezolv telefonic o solicitare catre Vodafone.

Sun, ca de obicei, la *222 sau 0372022222, unde sunt informat despre noul serviciu de Relatii Clienti *555 ... contra cost. Dupa o extraordinar de lunga asteptare imi pierd rabdarea si apelez la noul serviciu, unde (inimaginabil, nu?) a raspuns instantaneu un operator. Ce-a urmat este sintetizat in urmatorul e-mail transmis catre contact_ro@vodafone.com :

“Buna ziua,

doresc sa transfer domeniul anghel.ro, rezervat prin intermediul Vodafone, pe numele meu.
Am sunat de doua ori la *555 Asistenta clienti APEL TAXABIL, si am fost odata redirectionat iar a doua oara pus in asteptare, dar fara succes, drept urmare solicitarea nu a fost rezolvata, desi voi plati tariful pentru doua apeluri!!!
Am solicitat sa fiu sunat de o persoana care sa poata rezolva cererea, insa nici asta nu se intampla.
Am incercat sa sun la 0372022222 dar dupa jumatate de ora de asteptare nu a raspuns nici un operator si am renuntat.
Precizez ca in cazul in care nu voi fi contactat urgent, de o persoana care sa poata rezolva cererea, voi apela la Oficiul pentru Protectia Consumatorului.

Tel contact.

Cu stima,”

Astazi m-am racorit. Imi suna telefonul. Ma uit la numar ... 0372022222 ... si ma-ntreb “Ce-or mai vrea si astia de la mine”. Dupa cateva momente de ezitare raspund.
“Sunteti amabil sa ne raspundeti la cateva intrebari legate de noul serviciu Relatii Clienti *555?”.
M-am luminat la fata si emotionat am raspuns “Daaaaaaaaaa“. Incepe fata sa-si spuna povestea, despre ce urmaresc prin sondaj si incep intrebarile.
Trec peste cele neesentiale si ajungem la cele calitative.
“Sunteti multumit de serviciile oferite la *555? Va rugam sa dati o nota de la 1 la 5.”
Urmeaza, firesc, urmatorul dialog
“ Care este cea mai buna nota?”
“5”
“OK. Atunci ... 1”
Si tot asa ... media generala apropiata mult de 1.

Norocul lor a fost ca de ziua copilului, intr-un tarziu, spre sfarsitul programului, am rezolvat tot la la *222 ... cel gratuit.

E iarasi vineri, deci:

Un sfarsit de saptamana placut.

P.S. http://www.weather.com/ da liber la gratare!

2 comentarii:

  1. Bravo ED! Notele acordate in survey sunt corecte! :)) Poate ca rezultatele survey-ului cat si situatia de criza in care ne aflam sa le mai dea un pic de gandit...

    Oricum ar fi, la fiecare conflict cu ei, cred ca "amenintarea" cu transferul abonamentului la COSMOTE functioneza, inca, foarte bine. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. ii doare fix in pix .Amenintarilel noastre pe internet ii lasă reci ca si opc. si parchetul și curtea suprema de jjustite si dna , samd. nu+i intereseaza nimic,Pina iti faci tu dreptate ei nici nu mai exista pe harta lumi ,astfel incit sa traim bine

    RăspundețiȘtergere